Witajcie moi drodzy! - TheCastiiPl

TheCastiiPl

Świeżak
Administrator
Hejka!
To ja wasza administratorka TheCastiiPl, znacie mnie pewnie bo jestem z wami już od 2012 roku i od tego czasu dbam o waszą dobrą zabawę na każdej z naszej edycji i z tą będzie tak samo 🥰 Może coś o mnie dla tych którzy jeszcze mnie nie znają.
Z sektora edukacji to aktualnie studiuję architekturę po angielsku na Polibudzie a potem mam w planach animacje miejmy nadzieję 😅 ale aktualnie pracuje jako UI/UX designer ale też czasem robie fuchy jako zwykły grafik 😇 moje prace możecie sobie tutaj pooglądać: Dribbble Castii ale aktualnie nie zbyt często tam coś wrzucam co w sumie muszę zmienić. Prywatnie jestem ogromną fanką Yogi 🧘‍♀️ i jak tylko skończy się korona to marzę o yodze na plaży lub na klifie z widokiem na morze/ocean 🏝 , co do oceanu to kocham podróżować a razem z @sync667 jesteśmy wielkimi fanami Japonii ⛩ i uwielbiamy tam wracać na dobry Ramen nie ten co w Polsce 🍜. Marzymy też teraz o włoskiej kuchni w której bezpamiętnie się zakochaliśmy po powrocie z Sycylii. Jestem też mamą dwóch kochanych kociakowych siostrzyczek MaineCoon (od lewej Sonata i Symphonii):

P1280623.jpgP1280645.jpg
(z ciekawostek Sonata jest głucha ale lubi sobie z nami porozmawiać i gaworzyć, uwielbia też jazdę na odkurzaczu i kocha zmywarki, Sympo jest natomiast bardzo delikatna istna dama z wymaganiami lubi bardzo delikatne i czułe głaskano ostatnio nauczyła się aportować po siostrze i lubi spacery na smyczy, ma krzywą łapkę)

Lubię też rysować i staram się w tym rozwijać na bieżąco chociaż lepiej mi idzie w vectorach nadal :) Kolejny odłam mnie który staję się dla mnie ważny to dbanie o ekologie, staram się wspierać małe marki i ograniczać plastik oraz kupować rozsądniej rzeczy na dłużej nie w sieciówkach 😻

Moja historia dołączenia do KK: